whatsapp-call
contact-us
social-media-links

מלאו את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם

    כל מה שצריך לדעת על עיצוב בית בסגנון מודרני

    עיצוב בתים פרטיים בסגנון מודרני הוא שירות שמהווה השקעה חכמה במיוחד. התוצר של השירות – תוכנית מפורטת ליצירת בית מושלם עבורכם, ובעצם בית שכיף לחיות בו – משדרג במידה ניכרת את איכות החיים. שלומית גליקס היא מעצבת בעלת ותק של למעלה מעשור, ואת העיצוב הנכון היא מבססת על תהליך עבודה מסודר ומדויק.

    השלבים העיקריים בתהליך עיצוב בתים פרטיים בסגנון מודרני

    * מיפוי צרכים – הבנת כל צרכי בני הבית, בכל אחד מהחדרים והמרחבים של הבית, על-מנת שאפשר יהיה לספק להם מענה מלא. כמו כן ייתכנו חללים דו-שימושיים, ועבורם נדרש פתרון מודולרי.

    * אפיון – בית פרטי אמור קודם כל להיות פונקציונלי, ומיד לאחר מכן גם בעל אופי מובחן. גם אפיון הקונספט של עיצוב הפנים של הבית מבוסס באופן טבעי על קשב רגיש לבני האדם שאמורים לחיות בו, ולאופן שבו הם מתייחסים למונח "בית".

    * תוכניות ראשוניות – בדרך כלל מעצבת פנים תציג לבני הבית מספר אופציות, רעיונות וכיוונים. לאחר שייבחר העיצוב האופטימלי, אפשר יהיה לדייק אותו עוד יותר.

    * השלמת תוכנית העיצוב – תוך מתן מקסימום תשומת לב לכל פרט ופרט בכל אחד מחלקי הבית, לרבות המרחב החיצוני (הכניסה לבית, חנייה אם ישנה, חצר, מרפסת חיצונית וכו')

    * הכנת תוכנית עבודה – על בסיס העיצוב הנבחר, לאחר שהושלם, תיבנה תוכנית עבודה מפורטת למימוש העיצוב. תוכנית זו כוללת לו"ז לביצוע כל הפעולות הדרושות ומפרט מלא של החומרים הנחוצים להשלמתה.

    * ליווי צמוד – של העבודות המתבצעות בפועל, על-מנת לוודא שהתוכניות מיושמות באופן מדויק ומניבות מקסימום תועלת.

    החלטות מושכלות ומענה מיטבי לכל אילוץ

    עיצוב בתים פרטיים מחייב קבלת החלטות רבות. כמו כן נדרש מענה לאילוצים שונים, ובהם אילוצים הנדסיים (למשל עמוד באמצע חלל מסוים) ואילוצים כלכליים (שהרי לכל שיפוץ או בנייה חדשה מסגרת תקציב נתונה). שלומית גליקס אמונה הן על קבלת החלטות מושכלת והן מציאת המענה המיטבי לכל מגבלה – כך שהתוצאה היא בית מרהיב עין ופרקטי מאוד. העיצובים של גליקס עכשוויים מאוד אבל גם כאלה שיישמרו עדכניים לאורך זמן, ובנוסף משלבים היטב בין תחכום לבין פשטות כובשת.

    מלאו את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם

      לכתבות נוספות בתחום

      תכנון ועיצוב בסגנון יוקרתי

      העולם מתקדם, ובקצב מהיר מאוד. טכנולוגיות משוכללות וקונספטים מתקדמים משדרגים את החיים שלנו בעוד ועוד תחומים, וגם עיצוב פנים בתי...

      המשך קריאה
      עיצוב פנים ברמה אחרת

      דירת יוקרה היא באופן טבעי נכס שהושקעו בו משאבים רבים. תחילה ברכישת הבית ולאחר מכן בהענקת המראה המבוקש. על-מנת שההשקעה...

      המשך קריאה