whatsapp-call
contact-us
social-media-links

מלאו את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם

    עיצוב פנים במרכז

    עיצוב דירות יוקרה עיצוב פנים יוקרתי עיצוב בתים פרטיים בסגנון מודרני עיצוב פנים במרכז מעצבת פנים בתל אביב דירות בתים פרטיים

    עיצוב פנים באזור המרכז

    עיצוב פנים במרכז נעשה עבור דירות פרטיות, בתים בודדים, משרדים ומבנים אחרים בהם גרים ושוהים אנשים. אחד האתגרים הגדולים בתחום הוא עיצוב פנים של דירת/בית מגורים. כאן צריך לשלב בין עיצוב פרקטי המספק מגורים נוחים, נעימים ובטוחים ובין הצורך שהמרחב הפנימי והחיצוני יהיו נאים. במקרים רבים, שני האלמנטים האלו מתנגשים אבל בעזרת יצירתיות, ידע וניסיון ניתן למצוא את שביל הזהב. שלומית גליקס מעצבת פנים עוסקת בנושא וניתן לקבל ממנה מידע רב.

    עיצוב פנים במרכז – צרכי הדיירים במרכז

    עיצוב פנים במרכז מתחשב בצרכי ורצונות הדיירים כפי שהם באים לידי ביטוי בפגישה הראשונה והאחרות שבאות אחריה. מעבר לכך, קיימים הרבה אלמנטים בסיסיים וטכניים שיש להתחשב בהם. כך, מיקום הבית, כיווני נוף, כיווני רוחות השמים, צורת המגרש או הדירה, גודל ועוד. צורכי הדיירים מתבטאים בין היתר, בסגנון העיצוב שהם רוצים. במרכז הארץ הוא יהיה, לרוב, מודרני, קלאסי וכדומה. כי אחרי הכול הבית אמור להשתלב בתוך המרחב הצמוד. בית פונקציונאלי מכיל את כל המערכות החשובות ובהם: חשמל, אינסטלציה, תקשורת, מיזוג אוויר, חימום ועוד. יש צורך לבחור את אלו המתאימות מבחינת היתרונות שהן מספקות בדגש על אביזרי הקצה הגלויים כמו ברזים, גופי תאורה, ועוד. יהיה צורך לעשות שימוש בחומרים מסורתיים וטבעיים כמו: עץ, מתכת, זכוכית, טקסטיל ואחרים. השילוב הנכון והאופטימלי שלהם הוא שייצור קו עיצוב זורם היטב.

    קו עיצוב מוביל

    בכל דירה חייב  להיות קו עיצוב מוביל הנמתח לכל חלקי הבית. כמובן שיהיו שינויים ונגיעות לחדרי מטבח, סלון, שינה, אמבטיה ושירותים. אבל הוא צריך ליצור הרמוניה נהדרת היוצרת מרחב מגורים מזמין עם אווירה ביתית שכיף לשהות ולארח בה. כי אחרי הכול, הבית הוא המקום שאליו חוזרים כדי לנוח ולצבור כוחות.

    שירות וליווי צמוד

    שלומית גליקס מעצבת פנים עוסקת בנושא ומומלץ לקבל ממנה שירותי עיצוב ברמה גבוהה. שירותיה כוללים יחס אישי, מחירים נוחים, עיצוב מרשים, ליווי לאורך כל התהליך ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיע מהכרת הנושא לעומק, וכן, ממתן שירותים מוצלחים ללקוחות רבים לאורך השנים.