whatsapp-call
contact-us
social-media-links

מלאו את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם

    מעצבת פנים בתל אביב

    עיצוב דירות יוקרה עיצוב פנים יוקרתי עיצוב בתים פרטיים בסגנון מודרני עיצוב פנים במרכז מעצבת פנים בתל אביב דירות בתים פרטיים

    מעצבת פנים מומלצת בתל אביב

    מעצבת פנים בתל אביב מתכננת עבור לקוחותיה את המרחב הפנימי של דירתם. במקרה ומדובר בבית פרטי – אז גם את המרחב החיצוני הצמוד. התכנון מתחשב באלמנטים רבים, בעיקר בצרכי בעלי הבית אבל גם באחרים נוספים. הצורך הוא למצוא איזון בין בית פרקטי ונוח למגורים ובין מראה נאה ומזמין שלו. שלומית גליקס מעצבת פנים עוסקת בנושא וניתן לקבל ממנה מידע חשוב.

    מעצבת פנים בתל אביב – יצירתית ומעשית

    מעצבת פנים בתל אביב חייבת להיות יצירתית על מנת לייצור מרחב פנימי נאה ובעל אווירה. מאידך, יש צורך להתגבר על בעיות קיימות כמו גודל המקום, מיקום המגרש, בקשות מיוחדות של הדיירים ועוד. תחילת התכנון ייעשה בפגישה עם בעלי הנכס לטובת התרשמות מצרכיהם, ובין היתר, להבין על סגנון העיצוב שבו הם מעוניינים. קיימים סגנונות קלאסיים, מודרניים, כפריים, רטרו וינטאג' ועוד. לאחר מכן, היא תקבל תוכניות של הבית ותערוך את הסקיצה הראשונית. לאחר הערות ובקשות תוגש ללקוחות התוכנית הסופית שאף תובא לאישור הרשויות המקומיות לצורך קבלת היתרי בניה. הצורך והרצון הוא לשלב בכל בית את כל המערכות הנדרשות כמו אינסטלציה, חשמל, מיזוג אוויר, תקשורת, חימום וכן הלאה. ניתן למצוא שפע של אפשרויות התקנה ויש לבחור את המתאימות ביותר.

    בחירת חומרים

    בתכנון ייעשה שימוש בכל החומרים הנמצאים בטבע ויש לדאוג לשלב ביניהם היטב. זאת כדי לייצור קו עיצוב מוביל ואחיד בכל הבית עם נגיעות שונות למטבח, לסלון, לחדרי משפחה וכדומה. כך בסוגי עץ, אבן, זכוכית, מתכת, טקסטיל, זכוכית ועוד. היא תמצא את המרקמים והצבעים אשר יכולים לייצור הרמוניה נאה בדרך ליצירת מרחב מגורים נעים, נוח ובטוח.

    עיצוב ברמה גבוהה

    שלומית גליקס מעצבת פנים עוסקת בנושא ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. שירותיה כוללים ייעוץ, תכנון מקיף, ליווי כל התהליך עד לקבלת מפתח, מחירים נוחים, זמינות ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיע מלימודים, התמחויות והשתלמויות בתחום, וכן, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים. היא תשמח להעמיד את כישוריה ויכולותיה לכל לקוח חדש.

    מעצבת פנים תל אביב

    מעצבת פנים מומלצת בתל אביב תתכנן עבור לקוחותיה מרחב מגורים נאה, נעים ובטוח לשהייה. היא מתחשבת באלמנטים שונים קיימים, אבל, בעיקר, בצרכי ורצונות בעלי הבתים. היא תלווה את לקוחותיה מהשלב הראשון, לאורך כל התהליך ועד קבלת המפתח. בחירה בה כנותנת השירות אמורה להיעשות לאחר קבלת המלצות, התרשמות מעבודות שבצעה ועוד.  שלומית גליקס מעצבת פנים עוסקת בנושא וניתן לקבל ממנה מידע רלוונטי.

    מעצבת פנים מומלצת בתל אביב – יצירתית ובעלת מחשבה פרקטית

    מעצבת פנים מומלצת בתל אביב חייבת להיות יצירתית כדי לתת פתרונות מושלמים תחת אילוצים בשטח. הצורך הוא לשלב פרקטיות לצד מראה נאה של המרחב הפנימי. לעיתים, שני האלמנטים הללו מתנגשים בגלל גודל השטח הקיים, צורתו, מיקום המגרש, כיווני הנוף, צרכי הדיירים והסגנון העיצוב שהם מבקשים, המערכות הנדרשות בתוך הבית ועוד. בכל בית חייבות להיות מערכות מודרניות כמו: חשמל, אינסטלציה, מיזוג אוויר, חימום, תקשורת ועוד. יש צורך לבחור את המתאימות כולל אביזרי ופריטי הקצה הגלויים לעין כמו: חיפויי קירות ורצפה, ברזים, גופי תאורה, ריהוט וכדומה. בנוסף לכל אלו יש לבחור חומרים מהטבע ואחרים אשר נמצאים בשימוש שוטף. כאן מדובר בעץ, מתכת, אבן, זכוכית, פלסטיק, טקסטיל ועוד. כולם אמורים להשתלב היטב ליצירת הרמוניה זורמת ונעימה.

    תהליך ארוך ומורכב

    התהליך עצמו מסובך ומתחיל בפגישת הכרות בה מציגים הלקוחות בפני המעצבת את צרכיהם, רצונותיהם וטעמם האישי. היא מקבלת את תוכניות המקום ומתחילה בתכנון. בהמשך, מציגה תכנית ראשונית אשר עוברת שינויים על פי בקשת הלקוחות. כל זאת עד להשלמת התוכנית הסופית. במידת הצורך, היא תוגש לאישור הוועדה לתכנון ובנייה שברשות המקומית. השלב הבא הוא תחילת העבודות בשטח.

    תכנון מקיף

    שלומית גליקס מעצבת פנים עוסקת בנושא ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ פרטני לכל לקוח מתלבט לגבי התכנון הרצוי, תכנון מקיף, מחירים נוחים, זמינות וליווי ככל הנדרש. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות מגוונים לאורך זמן. היא תשמח להעמיד את כישוריה ויכולותיה לכל לקוח.