whatsapp-call
contact-us
social-media-links

מלאו את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם

    עיצוב דירות יוקרה

    מעצבת פנים בתל אביב עיצוב דירות יוקרה עיצוב פנים יוקרתי עיצוב בתים פרטיים בסגנון מודרני עיצוב פנים במרכז דירות בתים פרטיים

    עיצוב דירות יוקרתי

    עיצוב דירות יוקרה מאתגר מאוד בגלל הצורך לשלב בין אלמנטים רבים. דירות אלו ממוקמות לרוב, באזורים אורבניים נחשבים. מדובר על דירות גדולות אשר צריך לבדל כל אחת מהן על ידי יצירתיות ושימוש נכון בחומרים מגוונים. התהליך מורכב וארוך ומחייב אחריות רבה מצד המעצבים. שלומית גליקס מעצבת פנים עוסקת בנושא וניתן לקבל ממנה מידע רלוונטי.

    עיצוב דירות יוקרה – על פי צרכי הלקוחות

    עיצוב דירות יוקרה מתחשב, בראש וראשונה, בצרכי הלקוחות, ברצונותיהם, בטעמם האישי וכדומה. בנוסף לכך, יש לקחת בחשבון את הסביבה, הנוף הנשקף, רוחות השמים וכיווני האוויר ועוד. החלל הפנימי חייב להיות פונקציונלי, נוח, נעים ובטוח למגורים. מעבר לכך, הוא חייב להיות נאה ובעל שיק וכזה היוצר אווירת מגורים מזמינה. הדבר מתאפשר עם בחירת חומרים טבעיים ואחרים כמו עץ, אבן, זכוכית, טקסטיל, מתכת ועוד. השילוב ביניהם אמור להיות מושלם. רבים מבקשים עיצוב מודרני המאופיין בקווים ישרים וחדים, בחלל נקי מאבזור מיותר, בגוונים קרים של שחור, לבן ואפור וכדומה. אבל מעצבים רבים ממליצים להכניס אלמנטים נוספים בעלי צבעים חמים לטובת האיזון הנדרש. יש צורך להקפיד על שילוב נכון של מערכות חשמל, אינסטלציה, תקשורת, חימום ועוד ולבחור את אביזרי הקצה המתאימים הגלויים לעין.

    תהליך מורכב וארוך

    תהליך שיפוץ פנימי הינו ארוך ומורכב. תחילתו היא בפגישת הכרות שבה מציגים הלקוחות את בקשותיהם ודרישותיהם. המעצבת מכינה תכנית ראשונית, שלרוב, תעבור תיקונים ושדרוגים. כל זאת עד לאחר הצגת התוכנית הסופית שאמורה להשביע את רצונם. בשלב הבא ייבחרו בעלי המקצוע  המבצעים את הריצוף, חיפויי הקירות הנבחרים, האמבטיות, השירותים, המטבח ועוד. לכל חלל וחדר תוקדש תשומת לב מיוחדת.

    משרד עיצוב מודרני 

    שלומית גליקס מעצבת פנים עוסקת בנושא ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. שירותיה כוללים ייעוץ, תכנון פרטני מותאם, סבלנות והקשבה, מחירים נוחים  ועוד. במשרדה קיימת תשתית מודרנית המסייעת רבות לביצוע על של המשימות העומדות על הפרק. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן. היא תשמח לשרת נוספים.

    עיצוב בתים יוקרתיים

    עיצוב בתים יוקרתיים מאתגר מאוד מבחינות רבות. השילוב בין היענות לצרכי הדיירים לבין יצירת מרחב מגורים פרקטי, נוח ובעל מראה מיוחד הינו מורכב מאוד. הדרישות המוצגות מטעם הלקוחות הינן ספציפיות ומחייבות תשומת לב מיוחדת לכל פרט. התהליך עצמו מורכב ויש צורך קשב רב, סבלנות וגישה יוזמת. שלומית גליקס מעצבת פנים עוסקת בנושא וניתן לקבל ממנה מידע רב.

    עיצוב בתים יוקרתיים – מותאם לבתים רחבי מידות

    עיצוב בתים יוקרתיים מחייב הכנת תכנית מדוקדקת המותאמות לדרישות הלקוחות. במקרים רבים, קו העיצוב הנדרש הוא מודרני. משמעותו – קווים ישרים וחדים עם מרחב גדול ופשוט בעל מינימליזם רב. כך, ללא עומס מרובה מדי בחלל ועל העין. הצבעים הינם קרים של שחור, לבן ואפור. כך ייבחרו החיפויים לרצפה ולקירות (אם יידרשו כאלו), הרהיטים, הפריטים הנוספים, הפרזול ועוד. לעיתים, יצורפו פריטים בעלי צבעים חמים יותר לטובת איזון. ייעשה שימוש בחומרים הלקוחים מהטבע ואחרי נוספים כמו עץ, מתכת, אבן, זכוכית, קרמיקה, טקסטיל ועוד. יהיה צורך לשלב אותם יחד ליצירת הרמוניה נכונה ואווירה מזמינה ונעימה. יהיה צורך בהכנסת מערכות חשובות של אינסטלציה, חשמל, מיזוג אוויר. תקשורת ועוד. הן חייבות להיות מודרניות ולהתאים לבית. קיימת חשיבות מיוחדת לבחירת אביזרי הקצה הגלויים לעין כמו: ברזים, ידיות, שקעים, וכדומה.

    תהליך מורכב

    מדובר על תהליך ארוך ומורכב המתחיל בפגישה בין הלקוחות והמעצבת. הם יציגו את בקשותיהם, רצונותיהם וטעמם האישי. לאחר מכן, היא תציג להם תוכנית ראשונה לעיון. היא תעבור שינויים ושדרוגים בהתאם לצורך עד לקבלת תוכנית סופית שיקית וייחודית שתצא לביצוע. בעת תהליך השיפוצים או הבנייה תעקוב המעצבת מקרוב ותקדיש  לפרויקט מחשבה רבה בכל שלב.

    עיצוב מוקפד

    שלומית גליקס מעצבת פנים עוסקת בנושא ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ ספציפי בכל סיטואציה ולכל מתלבט, עיצוב מוקפד, תשומת לב לפרטים קטנים, מחירים נוחים ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים. היא תשמח להעמיד את יכולותיה וכישוריה לטובת כל לקוח חדש.

    עיצוב פנים בתי יוקרה

    עיצוב פנים בתי יוקרה מחייב יצירתיות רבה לצד פרקטיות הכרחית. זאת עקב הרצון ליצירת מרחב מגורים נוח ופונקציונלי, ועם זאת, נאה במיוחד. בקשות ודרישות בעלי הבית הן מגוונות ומותאמות לצרכיהם ולטעמם האישי. בדרך כלל מדברים על סגנון עיצוב מודרני המתאים לבעלי מעמד הביניים החיים בסביבה אורבאנית – אבל לא רק. שלומית גליקס מעצבת פנים עוסקת בנושא וניתן לקבל ממנה מידע רב.

    עיצוב פנים בתי יוקרה – בסגנון ייחודי ושיקי

    עיצוב פנים בתי יוקרה חייב להתחשב באלמנטים רבים על מנת לייצור את קו העיצוב הייחודי והשיקי. בתים אלו הינם גדולים ובעלי מרחב פנימי מרווח. יש צורך לתכנן אותו כך שיספק את כל הצרכים בכל חדר וחלל. קו עיצוב מודרני מאופיין בקווים ישרים וחדים. המרחב הפנימי מרווח ולא עמוס בפריטים מיותרים. הצבעים השולטים הם קרים דוגמת: לבן, שחור ואפור. החללים מוצפים אור הודות לחלונות רחבים ולתאורת היצף מודרנית של לדים רבי עוצמה. לצידם ניתן למצוא גופי תאורה שקועים בהנמכות תקרה ובנישות מוסתרות. בכל בית חייבות להיות מותקנות מערכות חיוניות של חשמל, אינסטלציה, תקשורת, מיזוג אוויר, חימום ועוד. יש חשיבות לבחירתן הנכונה, וכמובן, לאביזרי ופריטי הקצה הגלויים לעין. הם אמורים להשתלב בקו העיצוב עם החיפויים, הריהוט ויתר האביזרים.

    תהליך ארוך ומסודר

    תהליך העיצוב הינו מורכב ומתחיל בפגישה עם בעלי הבית להבנת צרכיהם. בנוסף, לקבלת תוכניות מגרש, לקבלת מושג על המקום, צורת המגרש, גודל הבית, מיקום הנוף, כיווני אוויר ורוחות ואלמנטים חשובים אחרים. לאחר שקלול כל הנתונים תוכן תכנית ראשונית ולאחריה ייערכו שיחות לטובת שינויים ושדרוגים נדרשים. בסופו של דבר, תוגש תכנית סופית לביצוע. היא תצטרך לקבל אישור של הוועדה לתכנון ובנייה ברשות המקומית.

    שירות ממעצבת מוכשרת

    שלומית גליקס מעצבת פנים עוסקת בנושא ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ פרטני לכל מתלבט, מחירים נוחים וליווי ככל הנדרש. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירות איכותי ללקוחות רבים לאורך שנים. היא תשמח להעמיד את התשתית שבמשרדה לכל לקוח חדש.

    עיצוב בית יוקרתי

    עיצוב בית יוקרתי נחשב למאתגר מאוד מסיבות שונות. ראשית, מדובר בצורך לענות על בקשות ודרישות הלקוחות שמוכנים להוציא סכום נכבד. בנוסף, יש להתחשב באלמנטים אחרים רבים שרובם קבועים ולא ניתנים לשינוי. הצורך הוא לעצב בית פונקציונאלי ונוח למגורים לצד מראה נאה וייחודי. שלומית גליקס מעצבת פנים עוסקת בנושא וניתן לקבל ממנה מידע רב.

    עיצוב בית יוקרתי –משתלב היטב בסביבה

    עיצוב בית יוקרתי מתחשב גם בסביבה בה הוא ממוקם. כך בנוף הנשקף מהמגרש, בכיווני הרוח ורוחות השמים, בשיפועים של המגרש – אם קיימים כאלו ועוד. הסגנון האהוב על רבים הגרים בשכונות אורבניות הוא מודרני. הוא מאופיין בקווים ישרים וחדים בחללים מרווחים שאין בהם יותר מדי פריטים, בצבעים קרים דוגמת שחור, לבן ואפור, בהצפת אור מחלונות גדולים ובגלל תאורת היצף של לדים וכדומה. המרחב הנקי יהיה מינימליסטי אבל גם מזמין מאוד. ייעשה שימוש בחומרים מהטבע ואחרים דוגמת עץ, אבן, מתכת, זכוכית, טקסטיל ועוד. הם ייבחרו לטובת ריצוף, חיפוי קירות, ריהוט, פריטי נוי ואחרים ועוד. הם אמורים להשתלב היטב ביניהם בדרך ליצירת מרחב הרמוני התורם לאווירה נעימה. הבית יהיה נעים לשהייה ולאירוח. בית בסביבה כפרית יעוצב אחרת ועם צבעים חמים ומרחב פנימי עמוס יותר.

    תהליך מורכב ומבוקר

    תהליך הקמת בית מתחיל בפגישה עם האדריכלית. במהלכה יוצגו הבקשות, הרצונות והיא תתחשב בהם ובטעם האישי של הלקוחות. בנוסף, היא תקבל תוכניות, תבדוק את צורת הבית, מספר קומותיו, גודלו ועוד. על פי כל הנתונים הללו ואחרים נוספים היא תכין תכנית ראשונה. בהמשך ולאחר הערות ובקשות, תוגש תכנית משודרגת עד לקבלת הסופית. מכאן יתחיל תהליך הבניה בליווי שלה.

    שירות מקצועי עם יחס אישי

    שלומית גליקס מעצבת פנים עוסקת בנושא ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ פרטני לכל מתלבט, מחירים נוחים, סבלנות וקשב רבים ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהכרת התחום לעומק, וכן , ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים. היא תשמח לשרת כל לקוח – חדש או חוזר גם יחד.

    מעצבת דירות יוקרה

    מעצבת דירות יוקרה משרתת לקוחות פרטיים המבקשים עיצוב ייחודי ושונה. היא מתאימה אותו, בראש וראשונה, לצרכיהם, טעמם האישי ורצונותיהם כפי שהן מציגים לפניה. היא מתחשבת באלמנטים נוספים כמו מיקום, גודל, צורת דירה ועוד. כל התהליך הינו מורכב וארוך ומחייב התגייסות רבה אליו. שלומית גליקס מעצבת פנים עוסקת בנושא וניתן לקבל ממנה מידע רלוונטי.

    מעצבת דירות יוקרה – בסגנון מודרני

    מעצבת דירות יוקרה נענית לבקשות בעלי הנכס. הרצון שלהם הוא, לרוב, עיצוב מודרני האופייני מאוד לדירות הממוקמות בשכונות יוקרה ובמגדלי דירות נחשבים. הסגנון הנ"ל מאופיין בקווים ישרים וחדים היוצרים מרחב פנימי מרווח שאיננו עמוס בפריטים, מדפים כונניות וכיוצא בזה. הגוונים הנבחרים הינם קרים ובין היתר: שחור, לבן ואפור. החלל מוצף אור בגלל חלונות גדולים ו/או תאורת לדים המציפה אור. זאת למעט תאורת נישות וספוטים אינטימית. הריצוף ייבחר על פי גוונים בהירים אלו והריהוט ישתלב עמו בצורה הומוגנית. בכל דירה חייבות להיות מתוקנות מערכות חשמל, מים, אינסטלציה ואחרות שנקודות הקצה בהן גלויות. גם כאן ייבחרו הפריטים בהתאמה לקו העיצוב השולט על מנת להשלימו. ייעשה שימוש בחומרים מהטבע ואחרים מקובלים כמו עץ, מתכת, אבן, זכוכית, טקסטיל ועוד. כולם ישתלבו היטב אחד עם השני ליצירת הרמוניה נהדרת ואווירה מזמינה.

    תהליך מורכב

    תהליך השיפוץ או הבנייה מורכב וכולל מספר שלבים. הראשון הוא פגישה עם בעלי הנכס לטובת הבנת צרכיהם, לקבלת תוכניות הדירה וכדומה. לאחר מכן, הגעה למקום כדי לראות מקרוב את הדירה, את הנוף הנשקף ממנה, את הסביבה ועוד. לרוב, מדובר על דירה גדולה המחייבת תכנון מודרני ושיקי שאף מבדל אותה מאחרת. בהמשך ייערכו תיקונים ושינויים בתוכנית המקורית עד להגשת תכנית סופית מקובלת.

    שירות עם יחס אישי

    שלומית גליקס מעצבת פנים עוסקת בנושא ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ ספציפי לכל מצב ולקוח, מחירים נוחים, ליווי צמוד ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים. היא תשמח להעמיד את יכולותיה וכישוריה לכל לקוח.