whatsapp-call
contact-us
social-media-links

מלאו את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם

    מעצבת דירות יוקרה שתגשים לכם את בית החלומות

    עיצוב דירות יוקרה מחייב התייחסות מעמיקה לכל אזור ובפרט לקירות שמהווים את הבסיס לעיצוב. שלומית גליקס היא מעצבת פנים ותיקה עם ניסיון של למעלה מעשור. היא מקפידה להתעדכן בכל הטרנדים החדשים הרלוונטיים לעיצוב דירות יוקרתיות, ומביאה לידי ביטוי גם את התפישה האסתטית שלה וכמובן של הלקוחות.

    איך להעניק מראה מיוחד לקירות במסגרת עיצוב דירות יוקרה?

    * חלון ענק – קיר שלם שהופך כולו, או רובו, לחלון, מייצר מראה מרהיב עין. ניתן להתקין חלונות פנורמיים, חלונות בלגיים או חלונות צרפתיים כך שגם החלון עצמו ולא "רק" מה שנשקף ממנו תורם לאסתטיות של החלל.

    * יצירת אמנות בולטת – ציור או צילום יכולים גם הם לשדרג באופן משמעותי כל קיר. מומלץ לבחור ביצירה שתופסת שטח נרחב מהקיר, וכמו כן בציור או צילום בעלי מבע עז, כך שמיד הם ימשכו את תשומת הלב הרצויה ויעניקו לדירה נופך יוקרתי.

    * קיר בטון מוחלק – כחלק מטרנד העיצוב התעשייתי, הבטון המוחלק הפך לחומר גלם מבוקש למדי. בפרט הוא מתאים לדירות יוקרתיות בזכות העוצמה הבלתי מתפשרת שטמונה בו.

    * בריקים – גם קיר לבנים הוא אופציה שתמיד כדאי לקחת בחשבון. הבריקים מקנים לקיר, ולדירה כולה, מראה דמוי טירה עתיקה ומרשימה.

    * אפקטים בצבע – גם צביעת קיר יכולה לייצר מראה יוקרתי. לשם כך כדאי להשתמש בצבעים עם אפקטים, או לחילופין בצביעה מיוחדת – למשל יצירת צורות גיאומטריות שמשתלבות עם אלמנטים אחרים בחלל.

    אופי ייחודי ורמת גימור מקסימלית

    דגשים חשובים נוספים לגבי הקירות במסגרת עיצוב דירות בסגנון יוקרתי הם אופי ייחודי ורמת גימור מקסימלי. רמת הגימור הגבוהה נחוצה גם על-מנת שכל פרט ופרט יהיו המרשימים ביותר שאפשר, וגם כדי שהעיצוב יישמר לטווח ארוך מבלי שתצטרכו להשקיע סכומי כסף משמעותיים בעתיד. האופי הכרחי מפני שיוקרה אמיתית נשענת על ייחודיות (שהרי דירה שנראית כמו רבות אחרות לא תהיה באמת יוקרתית גם אם הושקעו בה כספים רבים). שלומית גליקס צברה ניסיון רב בעיצוב דירות יוקרתיות, בהתאמה מלאה למי שחי בהן ותוך הגשמת כל חלום גם כשישנם אילוצים שונים.

    מלאו את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם

      לכתבות נוספות בתחום

      עיצוב פנים ברמה אחרת

      דירת יוקרה היא באופן טבעי נכס שהושקעו בו משאבים רבים. תחילה ברכישת הבית ולאחר מכן בהענקת המראה המבוקש. על-מנת שההשקעה...

      המשך קריאה
      עיצוב בית מרשים בעזרת מעצבת פנים

      עיצוב בתים יוקרתיים מחייב תשומת לב מלאה לשורה ארוכה של פרטים. בפרט מוקדשת מחשבה מעמיקה לבחירת החומרים שבהם ייעשה שימוש...

      המשך קריאה