whatsapp-call
contact-us
social-media-links

מלאו את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם

    מעצבת פנים שתהפוך את הבית שלכם לחלום

    בעידן שבו מוקדשים משאבים הולכים וגדלים לעיצוב פנים, ובוודאי בעיר כמו תל אביב שמחויבת לאיכות ולדירות מושקעות, כדאי קודם כל למצוא מעצבת פנים מומלצת בתל אביב. מישהי שמכירה את העיר העברית הראשונה, חיה אותה, מחוברת אליה ומביאה את כל אלה לידי ביטוי גם בעיצוב הפנים. עם שלומית גליקס תוכלו לסמן V על כל אלה, וגם על התאמה מושלמת אליכם.

    איך למצוא מעצבת פנים מומלצת בתל אביב שתספק לכם מקסימום תועלת?

    * תיק עבודות – דרך אפקטיבית אחת להתרשם מאיכות העבודה של מעצבת פנים בתל אביב היא לעבור על פרויקטים קודמים שהיא תכננה. כל עיצוב פנים מעיד על מידת המקוריות של אשת המקצוע, על היכולת ליצור מרחב הרמוני מרשים, על ההתייחסות לצרכים פונקציונליים ועוד.

    * המלצות – אם אתם מכירים אנשים שנעזרו בשירותיה של מעצבת פנים, תוכלו לשאול אותם מה דעתם עליה. מומלץ לנסות ולקבל מקסימום פרטים אודות רמת המקצועיות וגם על רמת השירות: האם המעצבת הייתה זמינה עבורם, האם הייתה קשובה, איך התמודדה עם בלת"מים, האם הפרויקט התנהל בתוך מסגרת התקציב ובתוך לוח הזמנים, ועוד. כמובן שכדאי להתייחס רק לחוות דעת של אנשים שאתם סומכים עליהם ועוד תנאי בסיסי הוא שהם בעצם נעזרו במעצבת (ולא "השכנה של בת דודה שלי" וכו').

    * מפגש אישי – עיצוב פנים בתל אביב, ובכל עיר אחרת בעצם, הוא תהליך. השלב הראשון הוא מפגש לא מחייב שבו נוצרת היכרות התחלתית, ואת המפגש הזה אפשר לנצל לטובת התרשמות ישירה מכל האיכויות הרלוונטיות של מעצבת פנים.

    תשוקה ודיוק

    מעצבת פנים מומלצת אשת מקצוע שמביאה לידי ביטוי גם תשוקה מתפרצת וגם דיוק מוחלט. מעצבת שלא חוששת להעלות רעיונות יוצאי דופן, כמובן בתנאי שהם משרתים את העיצוב ואת הבית, אבל לא נסחפת אחריהם ובכל מקרה מוודאת שהם ניתנים ליישום במסגרת האילוצים הקיימים. שלומית גליקס היא מעצבת פנים בעלת ותק של למעלה מ-10 שנים עם התמחות בדירות ובתים תל אביביים עדכניים ומרהיבים, וכדאי גם לכם להתרשם ממנה ישירות.

     

    מלאו את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם

      לכתבות נוספות בתחום

      עיצוב פנים ברמה אחרת

      דירת יוקרה היא באופן טבעי נכס שהושקעו בו משאבים רבים. תחילה ברכישת הבית ולאחר מכן בהענקת המראה המבוקש. על-מנת שההשקעה...

      המשך קריאה
      עיצוב בית מרשים בעזרת מעצבת פנים

      עיצוב בתים יוקרתיים מחייב תשומת לב מלאה לשורה ארוכה של פרטים. בפרט מוקדשת מחשבה מעמיקה לבחירת החומרים שבהם ייעשה שימוש...

      המשך קריאה