whatsapp-call
contact-us
social-media-links

מלאו את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם

    עיצוב בית מרשים בעזרת מעצבת פנים

    עיצוב בתים יוקרתיים מחייב תשומת לב מלאה לשורה ארוכה של פרטים. בפרט מוקדשת מחשבה מעמיקה לבחירת החומרים שבהם ייעשה שימוש במרחבי הבית השונים. לשלומית גליקס בקיאות יוצאת דופן בתחום והיכרות עם כל החומרים המתקדמים המתאימים להענקת מראה יוקרתי, ויכולת מוכחת לשזור אותם לכדי תוכנית כוללת שתיצור הרמוניה מדויקת בבית.

    חומרים מומלצים עבור עיצוב בתים יוקרתיים

    * טרוורטין – אבן מושלמת לחיפויי רצפה, גם בתוך הבית וגם במרחב החיצוני, ומתאימה גם לחיפוי קירות מטבח יוקרתי. הטרוורטין הוא סלע בעל גוונים צהבהבים ומראה גולמי שתורם גם לחיבור של הבית לטבע.

    * קוריאן – הקוריאן הוא חומר פולימרי סינתטי חזק מאוד. ניתן להעניק לו גוונים שונים, כך שהוא ישתלב באופן מושלם בכל מטבח. איכויות נוספות שהופכות אותו למשטח עבודה מומלץ הן אנטי בקטריאליות ועמידות לכימיקלים וכמו כן הוא לא סופח כתמים כך שהיופי שלו נשמר לטווח ארוך.

    * גרניט – עוד אבן טבעית איכותית מאוד. התכונות הבולטות של הגרניט הן חוסן גבוה מאוד ומראה יוקרתי. השימושים המומלצים הם כמשטח עבודה במטבח, וכחיפוי לרצפה.

    * בטון מוחלק – חומר גלם שמביא לידי ביטוי את טרנד העיצוב התעשייתי למרחבי מגורים. הבטון המוחלק מייצר רצפה עם אסתטיות ייחודית, גם בזכות חלוקות כמעט בלתי מורגשות (כך שמתקבל מראה של משטח אחיד) וגם בזכות העוצמה של חומר זה.

    * איפאה – עץ טרופי מרהיב עין שיכול להפוך לדק עוצר נשימה סביב בריכה פרטית או בשטח הפתוח של הגג כך שאפשר יהיה לנצל אותו כמרחב אירוח יוקרתי. האיפאה גם עמיד מאוד, הן לחרקים והן לפגעי מזג אוויר, ולכן ימלא את ייעודו במשך שנים רבות.

    שילוב מושלם בין פרקטיות לאסתטיות

    עיצוב בתים ע"י שלומית גליקס הוא תהליך מסודר, מעמיק ויסודי. המטרה שלו כפולה: להבטיח בית שהוא גם שיא הפרקטיות וגם שיא האסתטיות. שתי המטרות מותאמות ספציפית אליכם, להעדפות שלכם, לחלומות שלכם ולאופן שבו אתם תופשים בית. הבחירה המושכלת של חומרי הגלם היא כמובן רק נדבך אחד בתכנון מקיף שיש בו גם נועזות שמבטיחה ייחודיות, וכן איזון נכון בין עכשוויות לעל-זמניות

    מלאו את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם

      לכתבות נוספות בתחום

      עיצוב פנים ברמה אחרת

      דירת יוקרה היא באופן טבעי נכס שהושקעו בו משאבים רבים. תחילה ברכישת הבית ולאחר מכן בהענקת המראה המבוקש. על-מנת שההשקעה...

      המשך קריאה
      מעצבת פנים שתהפוך את הבית שלכם לחלום

      בעידן שבו מוקדשים משאבים הולכים וגדלים לעיצוב פנים, ובוודאי בעיר כמו תל אביב שמחויבת לאיכות ולדירות מושקעות, כדאי קודם כל...

      המשך קריאה