whatsapp-call
contact-us
social-media-links

מלאו את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם

    תכנון ועיצוב בסגנון יוקרתי

    העולם מתקדם, ובקצב מהיר מאוד. טכנולוגיות משוכללות וקונספטים מתקדמים משדרגים את החיים שלנו בעוד ועוד תחומים, וגם עיצוב פנים בתי יוקרה מושפע מהם במידה לא מבוטלת. שלומית גליקס אמונה על הטמעת חידושים רלוונטיים בתוכניות שהיא מייצרת, בדרך לבתים מרשימים ונוחים במיוחד.

    איך טכנולוגיות חדשניות משדרגות עיצוב פנים בתי יוקרה?

    * מערכת בקרה ושליטה – בשנים האחרונות המושג "בית חכם" מעורר עניין רב. אחרי שהסלולריים שלנו הפכו לחכמים, מתבקש להפוך גם את הבתים לכאלה, וזאת באמצעות מערכות בקרה ושליטה שיודעות מה אנחנו אוהבים ודואגות לנו. בין השאר מערכות הבית החכם יודעות להפעיל את המזגן בדיוק כשצריך אותו, להגיף תריסים וגם להרים אותם בתזמון הנכון, לוודא שיהיו לנו מים חמים בזמן, ועוד.

    * ברזים חכמים – במרחבים ציבוריים רבים אפשר למצוא ברזים שפועלים על בסיס חיישנים מדויקים, כך שלא צריך לגעת בהם. שילוב ברזים כאלה בבתי יוקרה הוא מגמה שהולכת ותופסת תאוצה.

    * חומרים מתקדמים – טכנולוגיות ייצור חדשניות מאפשרות ייצור חומרים עמידים יותר ויפים יותר. חומרים אלה הופכים לחיפויי רצפה מרהיבים שלא נשחקים, משטחי עבודה במטבח שמבטיחים אנטי בקטריאליות, עמידות לטמפרטורות גבוהות וקלות ניקיון, חיפויי קיר איכותיים ועוד.

    * מקלחונים לחוויית רחצה מלהיבה במיוחד – עוד דוגמה לעיצוב שבעתיד עוד יהפוך, כנראה, לסטנדרט, היא מקלחון עם כמה תוספות מעניינות: בחירה בין שלל זרמים כך שלא "רק" מתרחצים אלא גם זוכים לעיסוי מפנק, מערכת שמע שמוטמעת במקלחון כדי שאפשר יהיה ליהנות ממוזיקה, יצירת אפקט של ערפל או מפל ועוד.

    בית חם ומזמין

    הטמעת טכנולוגיות שונות במסגרת עיצוב פנים משדרג במידה משמעותית את הנכס, וכמובן את איכות החיים. המחיר עלול להיות מראה קר ואפילו מנוכר – אלא אם כן נעזרים במעצבת פנים מוכשרת. שלומית גליקס משכילה לשלב טכנולוגיות שונות באופן מושכל, ולשמור גם על מראה חמים ומזמין בכל חלל. דגש נוסף הוא עיצוב שמייצר תחושה ביתית נעימה בכל חלקי הבית, ובנוסף מביא לידי ביטוי את ההעדפות והחלומות של בני האדם שחיים בו.

    מלאו את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם

      לכתבות נוספות בתחום

      כל מה שצריך לדעת על עיצוב בית בסגנון מודרני

      עיצוב בתים פרטיים בסגנון מודרני הוא שירות שמהווה השקעה חכמה במיוחד. התוצר של השירות - תוכנית מפורטת ליצירת בית מושלם...

      המשך קריאה
      עיצוב פנים ברמה אחרת

      דירת יוקרה היא באופן טבעי נכס שהושקעו בו משאבים רבים. תחילה ברכישת הבית ולאחר מכן בהענקת המראה המבוקש. על-מנת שההשקעה...

      המשך קריאה