whatsapp-call
contact-us
social-media-links

מלאו את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם

    תכנון ועיצוב פנים לבית

    קונים בית? מתכננים שיפוץ? מכינים את הבית למכירה? בוודאי שקלתם לשכור את שרותיה של מעצבת פנים מקצועית. מדוע צריך מעצבת פנים? האם זה מותרות? מהו תהליך העבודה מול מעצבת פנים? ומהו הערך המוסף שבשרותיה?

    פגישת היכרות ובניית פרוגרמה

    תכנון ועיצוב פנים נכון מתחיל בפגישת היכרות עם הלקוחות. בפגישה תוכלו להכיר אותי ואת דרכי העבודה שלי, ומצידי, אלמד את הצרכים הפונקציונליים, האסתטיים והכלכליים שלכם. מעצבת פנים מנוסה לומדת את אופיים של הדיירים ודרך החיים שלהם בבית, מגדירה את הסגנון והטעם העיצובי וכן את המסגרת התקציבית. הפגישה היא סוג של "ראיון מקצועי" בו נשאלות שאלות מנחות לגבי כל חלל וחלל בבית. את כל התשובות אצוק לידי "פרוגרמה", מסמך ראשוני, אשר מתווה את הבסיס לתכנון ועיצוב פנים לבית הרמוני ואיכותי. תכנון ועיצוב פנים נכון נותן גם תוצאה מיידית, פונקציונלית, מרשימה ויפה, אך גם לוקח בחשבון חשיבה לטווח ארוך ומכין את התשתית לשינויים עתידיים במבנה המשפחה ובצרכיה.

    סקיצות, סט תכניות וכתב כמויות

    את הפרוגרמה אתרגם למספר סקיצות אפשריות באמצעות תוכנות מחשב מתקדמות בתלת מימד, ואציג בפני הלקוח לבחירה תוך המלצה על הפתרון המתאים ביותר. הסקיצה הנבחרת מעובדת לאחר מכן לסט תכניות עבודה מפורטות ויסודיות הכולל: תכנית מצב קיים, מערך ריהוט, תכנית הריסה, בניה, תכנית חשמל ותאורה, אינסטלציה, הנמכות ומיזוג אוויר, תכנית ריצוף, פריסות חדרי רחצה ורשימת אלומיניום. לסט זה מלווה כתב כמויות מדויק לצורך קבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע, כתב כמויות מדויק וברור מצמצם באופן משמעותי הוצאות לא מתוכננות.

    תכנון נגרות מטבח וחללים רטובים

    נושא בעל חשיבות רבה בתהליך התכנון בו עוסקת מעצבת פנים הוא תכנון נגרות מטבח וחללים רטובים. האם אתם בשלנים? האם משטחי העבודה מספיקים לכם? האם אתם נוהגים לאכול במטבח? אולי חלומכם הוא אי במטבח? האם אתם קוצצים סלט עם יד ימין או שמאל ואיך זה קשור לתכנון נגרות מטבח נכון? ואיך ייראה מטבח החלומות שלכם? אלווה אתכם בצורה סדורה ומתודית עד רמת הגמר ובחירת החומרים על מנת להשיג את הנוחות והסגנון המתאימים לכם ביותר.

    ליווי השיפוץ

    ניהול בעלי מקצוע בעת שיפוץ או בניה הוא מלאכה קשה, תובענית ומתסכלת מאד. בעלי המקצוע לעיתים אינם עומדים בלוחות זמנים ועלולים לבצע עבודה לקויה, לא מדויקת ולא תקנית. אלווה את השיפוץ ואגיע לאתר בשלביו השונים למתן הנחיות מלאות וברורות, מעקב אחר ביצוע הלכה למעשה של התכניות וכמובן זמינות רבה ללקוח ולאנשי המקצוע לכל שאלה ומציאת פתרונות תוך כדי תנועה. יתרונו הבולט של ליווי זה בהגנה ושמירה על האינטרסים שלכם לאורך תהליך הבנייה/שיפוץ שחוסך זמן ובהחלט כסף.

    ליווי בבחירת חומרים והום סטיילינג

    חלק נפלא ובלתי נפרד בתכנון ועיצוב פנים לבית, הוא בחירת החומרים. נצא למספר "ימי כיף" מרוכזים וממוקדים ללווי בבחירת חומרים החל מחיפויי פנים וחוץ, חיפויי חדרי רחצה, דרך בחירת ריצוף, גווני קירות פנים, כלים סניטריים, מעקות דלתות וחלונות, תאורה פונקציונאלית ותאורת אווירה ועד ריהוט מלא ואבזור משלים. בחירות נכונות ומתכוננות, המתכתבות זו עם זו יביאו לתוצאה מושלמת והרמונית.

    מלאו את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם

      לכתבות נוספות בתחום

      עיצוב בית מרשים בעזרת מעצבת פנים

      עיצוב בתים יוקרתיים מחייב תשומת לב מלאה לשורה ארוכה של פרטים. בפרט מוקדשת מחשבה מעמיקה לבחירת החומרים שבהם ייעשה שימוש...

      המשך קריאה
      מעצבת פנים שתהפוך את הבית שלכם לחלום

      בעידן שבו מוקדשים משאבים הולכים וגדלים לעיצוב פנים, ובוודאי בעיר כמו תל אביב שמחויבת לאיכות ולדירות מושקעות, כדאי קודם כל...

      המשך קריאה

      קונסקטורר אדיפיסינג אלית

      סת אלמנקום ניסי נון ניבאה. דס איאקוליס וולופטה דיאם. וסטיבולום אט דולור, קראס אגת לקטוס וואל אאוגו וסטיבולום סוליסי טידום בעליק. קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

      קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

      נולום ארווס סאפיאן – פוסיליס קוויס, אקווזמן גולר מונפרר סוברט לורם שבצק יהול, לכנוץ בעריר גק ליץ, לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה שיצמה ברורק. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית. סת אלמנקום ניסי נון ניבאה.

      דס איאקוליס וולופטה דיאם

      וסטיבולום אט דולור, קראס אגת לקטוס וואל אאוגו וסטיבולום סוליסי טידום בעליק. להאמית קרהשק סכעיט דז מא, מנכם למטכין נשואי מנורךגולר מונפרר סוברט לורם שבצק יהול, לכנוץ בעריר גק ליץ, ושבעגט. סחטיר בלובק. תצטנפל בלינדו למרקל אס לכימפו, דול, צוט ומעיוט – לפתיעם ברשג – ולתיעם גדדיש. קוויז דומור ליאמום בלינך רוגצה. לפמעט מוסן מנת. קולורס מונפרד אדנדום סילקוף, מרגשי ומרגשח. עמחליף קולורס מונפרד אדנדום סילקוף, מרגשי ומרגשח. עמחליף ושבעגט ליבם סולגק. בראיט ולחת צורק מונחף, בגורמי מגמש. תרבנך וסתעד לכנו סתשם השמה – לתכי מורגם בורק? לתיג ישבעס.