whatsapp-call
contact-us
social-media-links

מלאו את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם

    תכנון ועיצוב פנים למשרדים ובתי עסק

    • האם תכנון ועיצוב פנים יביא לקוחות לבחור בכם על פני המתחרים?
    • כיצד מעוררת סביבת עבודה מעוצבת ונמרצת יצירתיות והשראה בקרב העובדים?
    • איך תורם עיצוב פנים לגיוס העובדים הטובים ביותר לעסק שלנו?
    • אילו דגשים מחוייבים בסידור ובעיצוב חדר המנכ"ל וחדרי ישיבות?

    עיצוב ככלי למיתוג העסק ופניה נכונה ללקוחות

    מי מאנשי המכירות לא היה רוצה להזמין את הלקוחות לארוחת צהריים על יאכטה יוקרתית במונקו ולסגור עסקה יפה? אם לא יאכטה, אז למשרד מתוכנן ומעוצב שהלקוח מרגיש בהרמוניה ובטוב הטעם של המארח. המעצבת מסייעת במיתוג העסק באמצעות בניית קונספט עיצובי הנתפס בעיני הלקוחות כמקושר לבית עסק טוב, עם גב כלכלי איתן, המספק מוצרים או שירותים יציבים ואיכותיים. לקוח פוטנציאלי, הפוסע לתוך בית העסק עלול לפסול או לבחור בו רק על בסיס חווית השהיה בו. משרד מעוצב, מרשים ומעודכן בהחלט מהווה כלי בתחרות על ליבו של הלקוח.

    עיצוב יצירתי ומשרה ובחירת קונספט לעידוד יצירתיות ותפוקה

    מחקרים מדעיים מוכיחים כי לסביבה בה אנו עובדים יש השפעה מכרעת על יעילות, איכות ותפוקת העבודה. שילוב נכון בין תכנון ועיצוב פנים למשרדים לבין בחירת קונספט עיצובי התואם את רוח החברה וערכיה, הגדרת חומרים, צבעים ועד בחירת התאורה הנכונה, מביא לסביבת עבודה קריאטיבית המגרה את המוח, מעוררת את הדעת ונותנת השראה. מקסום וניצול מלא של החלל תוך מתן דגש על מרחב אופטימלי לכל עובד ועובד. בין אם החלל פתוח (Open Space) או שזוהי קומת משרדים פרטיים או אף שילוב ביניהם, ניתן להשיג ניצול מקסימלי של החלל על ידי פריסה נכונה עוד בשלב התכנון או טרום השיפוץ.

    עיצוב אזורי התרעננות ואזורי חשיבה ומיקוד

    חדרי ישיבות, מטבחונים, פינות התרעננות, פינות המתנה ואף מסדרונות, מאפשרים מפגש ואינטראקציה בלתי פורמלית בין עובדים. לעיצוב אזורים אלו השפעה ישירה על אופי ומשך המפגש ומהווה אתגר לסיעור מוחות וכמובן להשראה וליצירתיות. לא עוד קירות לבנים ונורות פלורסנט משעממות! לווי בהעמדת ובחירת הריהוט, הצבעים, הטפטים, התמונות והאביזרים המשלימים עד לרמת הפריטים האחרונים יהפכו כל חלל משעמם לחלל מעניין ומלא השראה וטעם טוב.

    התאמת העיצוב לאופי העובדים

    סביבת עבודה דינאמית, תוססת ומאתגרת הופכת כל משרה בה לנחשקת ביותר. על הסביבה להיות מותאמת לאופי העבודה בחברה, לעובדים אותם מתכוונת החברה לשכור או לשמר תוך כדי יצירת חללי עבודה המתאימים לתפקידים השונים בחברה – החל מעמדת קבלה, דרך עמדות פתוחות של מערכי שירות ותמיכת לקוחות, חדרי ישיבות, חדרי שותפים, ומטבחים וחדר המנכ"ל. רבים מהעובדים מגדירים את עצמם דרך עיסוקם ומקום עבודתם. סביבת העבודה מהווה עבורם סמל סטטוס, חשובה לא פחות מכל שאר תנאי ההעסקה שלהם, ולכן עסקים חכמים נותנים דגש רב על העיצוב ועל נראות העסק.

    עיצוב משרד מנכ"ל

    בניית תדמית המנכ"ל, ורוח המפקד אותה הוא מעוניין לשדר לארגון, ללקוחות ולתעשייה היא אחת מההחלטות החשובות ביותר של המעצבת. לשכה עם מזכירה בכניסה או מושב משותף באופן ספייס? כיצד לסדר נכון חדר עם מספר שותפים? מהי חשיבות העמדת הרהיטים בחדר המנכ"ל? איך להקרין פתיחות אך בו בזמן גם אסרטיביות וסמכותיות באמצעות כמה כללי עיצוב נכונים?

    מלאו את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם

      לכתבות נוספות בתחום

      עיצוב בית מרשים בעזרת מעצבת פנים

      עיצוב בתים יוקרתיים מחייב תשומת לב מלאה לשורה ארוכה של פרטים. בפרט מוקדשת מחשבה מעמיקה לבחירת החומרים שבהם ייעשה שימוש...

      המשך קריאה
      מעצבת פנים שתהפוך את הבית שלכם לחלום

      בעידן שבו מוקדשים משאבים הולכים וגדלים לעיצוב פנים, ובוודאי בעיר כמו תל אביב שמחויבת לאיכות ולדירות מושקעות, כדאי קודם כל...

      המשך קריאה