whatsapp-call
contact-us
social-media-links

מלאו את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם

    עיצוב פנים יוקרתי

    עיצוב דירות יוקרה עיצוב פנים יוקרתי עיצוב בתים פרטיים בסגנון מודרני עיצוב פנים במרכז מעצבת פנים בתל אביב דירות בתים פרטיים

    עיצוב פנים בסגנון יוקרתי

    עיצוב פנים יוקרתי חייב להיות מוקפד ושיק, וכן, מותאם מאוד לצרכי ורצונות הלקוחות. בגלל כל הסיבות הללו, ואחרים נוספים, הוא מאתגר מאוד. יש צורך לייצור מרחב מגורים נוח, נעים ובטוח יחד עם מראה נאה וייחודי. את כל זאת ניתן לעשות בעזרת ידע, ניסיון ויצירתיות רבה של המתכננים. שלומית גליקס מעצבת פנים עוסקת בנושא וניתן לקבל ממנה מידע רב.

    עיצוב פנים יוקרתי בסגנון מודרני או אחר

    עיצוב פנים יוקרתי מאופיין פעמים רבות בסגנון מודרני. מבקשים אותו צעירים המנהלים אורח חיים עירוני והגרים בסביבה אורבנית נחשבת. הסגנון מאופיין בקווים ישרים וחדים, במינימליזם בחלל הפנימי, באור מוצף, בצבעים קרים של שחור, לבן ואפור וכדומה. יחד עם זאת, ניתן למצוא מגמות וכיוונים נוספים בעיצוב מודרני המוסיפים נגיעות צבעוניות לאיזון. יש צורך לקחת בחשבון את צרכי הדיירים העומדים מעל לכל. יש צורך להקשיב לבקשותיהם ולהפנימם. בנוסף, להתאים את העיצוב לנוף, לכיווני רוחות השמים והאוויר, לגודל הדירה וצורתה ועוד. לרוב מדובר על דירות רחבות ידיים שיש לשלב בהם בצורה נכונה את כל המערכות הנדרשות. כך, חשמל, אינסטלציה, תקשורת, מיזוג אוויר ועוד. יש לבחור את אביזרי הקצה המתאימים מכל ואשר משתלבים בחלל. כלומר, גופי תאורה מודרניים, שקעים ומפסקים, ברזים ועוד.

    תהליך מורכב

    תהליך בנייה או שיפוצים של דירה כזאת נחשב למורכב מאוד. הוא מתחיל בפגישה משותפת עם בעלי הנכס המציגים את בקשותיהם והעדפותיהם על פי טעמם האישי. לאחר מכן, תציג המעצבת תכנית ראשנה שלבטח, תעבור תיקונים מחויבי המציאות. כך במספר פגישות עד להשלמת התוכנית הסופית שתהיה מורכבת מתוכניות משנה של ריהוט, חלונות ואלומיניום, דלתות ומערכות נוספות נדרשות. לאחר מכן, ייבחרו בעלי מקצוע איכותיים לביצוע.

    שירות כולל ליווי צמוד

    שלומית גליקס מעצבת פנים עוסקת בנושא ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ פרטני לכל לקוח מתלבט, תכנון מעולה, ליווי ועוד. הכול במחירים נוחים. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים גם ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים. היא תשמח להעמיד יכולותיה וכישוריה לכל לקוח נוסף.