whatsapp-call
contact-us
social-media-links

מלאו את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם

    מעצבי פנים מומלצים באזור תל אביב והמרכז

    תל אביב היא עיר מלהיבה. היא גם מאתגרת, לעיתים אינטנסיבית יתר על המידה, אבל אי אפשר להתכחש לקסם שלה ולחופש הפעולה המרבי שהיא מעניקה לכל מי שבוחר או בוחרת לחיות בה. העיר העברית הראשונה היא גם יקרה, ואפילו מאוד – ולכן כדאי להיעזר בשירותיה של מעצבת פנים בתל אביב על-מנת למצות את הפוטנציאל של כל מטר רבוע בדירה או בבית. שלומית גליקס מתמחה בעיצוב אורבני מודרני שמתאים לעיר כמו תל אביב כמו כפפה ליד, ובנוסף אמונה על תכנון שמותאם באופן מושלם לכל לקוח או לקוחה ספציפיים.

    מה כולל השירות של מעצבת פנים בתל אביב?

    * קונספט – עיצוב שיקנה לדירה או לבית אופי ייחודי. במאה ה-21 מגוון האפשרויות רחב מאוד והבחירה ביניהן מחייבת דיוק. בחירת עיצוב בנקודה הנכונה על הסקאלה שבין עכשווי לקלאסי, שבין האורבני לכפרי, שבין התעשייתי לביתי ועוד נשענת על גיבוש קונספט מתאים, שבזכותו ייווצר חיבור מרתק בין כל האופציות הקיימות.

    * תכנון מקיף – בין אם מדובר על שיפוץ מרחב מגורים קיים ובין אם על תכנון דירה שעדיין לא נבנתה או בית שטרם הוקם, השירות של מעצבת הפנים כולל תוכניות עבודה מפורטות – כזה שמאפשר יישום מלא ומימוש של כל חלום.

    * התייחסות מלאה לכל האילוצים – השירות של מעצבת פנים מוכשרת בתל אביב כולל גם התייחסות מלאה לכל סוגי המגבלות: התכנסות לתוך מסגרת התקציב מבלי לוותר על רעיונות ורצונות, מענה אפקטיבי לאילוצים הנדסיים כמו עמוד באמצע חלל או תקרה נמוכה, וגם תכנון לוח זמנים אופטימלי להשלמת כל העבודות הנחוצות.

    חיבור אמיתי שמוביל לבית שובה לב

    הבסיס של השירות של מעצבת פנים הוא חיבור. החיבור הבסיסי הוא בינה לבין הלקוחות, אבל גם בינה לבין מרחב המגורים שהיא מעניקה לו אופי. גם חיבור עם תל אביב והייחודיות שלה תורם במידה ניכרת לאיכות התוצר – עיצוב פנים שיתורגם לבית שובה לב. זוהי המהות של שלומית גליקס, שמבחינתה עיצוב הוא הרבה יותר משירות טכני. גליקס מצליחה לעצב חללים מתוחכמים ובה בעת ידידותיים, יוקרתיים כמו גם חמימים, ובעיקר כאלה שכיף לחיות בהם.

    מלאו את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם

      לכתבות נוספות בתחום

      עיצוב פנים ברמה אחרת

      דירת יוקרה היא באופן טבעי נכס שהושקעו בו משאבים רבים. תחילה ברכישת הבית ולאחר מכן בהענקת המראה המבוקש. על-מנת שההשקעה...

      המשך קריאה
      עיצוב בית מרשים בעזרת מעצבת פנים

      עיצוב בתים יוקרתיים מחייב תשומת לב מלאה לשורה ארוכה של פרטים. בפרט מוקדשת מחשבה מעמיקה לבחירת החומרים שבהם ייעשה שימוש...

      המשך קריאה